Materiały

test

Mały eksperyment z materiałami, raytracing+mirror+transparency+light filtering


Digital painting

Smok

Kolejne próby digital paintingu. Smok namalowany w photoshopie


Fregata

Dream Frigate

Niestety po reinstalce przepadły mi wszystkie tekstury ^.^", w związku z tym kończę pracę na modelu, obok krótka animacja.


Fregata

Dream Frigate

I pierwsze kolory czyli czas na teksturowanie. Mam już odpowiednio dużo elementów, być może jeszcze kilka dorzucę.


Fregata

Dream Frigate

Rzut pokładu z góry i kolejne elementy.


Fregata

Dream Frigate

Pierwsze kształty na pokładzie :)


Fregata

Dream Frigate

Kolejne szczegóły.


Fregata

Dream Frigate

Ogólny zarys modelu :)


Fregata

Dream Frigate

Czas na przerwę i coś nowego. Kolejnym celem jest fregata.


Big training - meble

Final - 51 modeli

Scena z oświetleniem dziennym. To już końcowy render. Więcej tego zestawu już nie wałkuję. Nauczyłem sie na nim wystarczająco dużo [ :)-smiley face ]. Może dorzucę z niej już tylko kilka różnych ujęć.


Big training - meble

Final dark

To będzie próba odtworzenia oświetlenia nocnego. Nie mam pojęcia jak trafnie ustawiłem paremetry. Może być. A wyżej wrzucam skończoną pracę w oświetleniu dziennym.


Big training - meble

kontynuacja

Tym razem dorzuciłem kilka szczegółów, kilka poprawek ale jeszcze brakuje paru rzeczy. Kolejny render będzie już mocno zbliżony do końcowego. W tej samej scenie planuję także wykorzystać oświetlenie nocne. Full po kliknięciu w obraz >>>


Big training - meble

kontynuacja

Kolejne poprawki.


Big training - meble

kontynuacja

Na dziś koniec, większa wersja po kliknięciu na foto obok :)


Big training - meble

kontynuacja

Zarys kolejnego projektu.


Big training - meble

...update

optymalizacje Pełna rozdzielczość po kliknięciu w obrazek.


Big training - meble

...update

Render+tekstury+GI+poprawki+kilka starych modeli. Pełna rozdzielczość po kliknięciu w obrazek.


Big training - meble

...update

Render+tekstury+GI+poprawki. Pełna rozdzielczość po kliknięciu w obrazek.


Big training - meble

...update

Render+tekstury+GI. Pełna rozdzielczość po kliknięciu w obrazek.


Big training - meble

...update

Render+tekstury. Pełna rozdzielczość po kliknięciu w obrazek.


Big training - meble

...update

Render+podstawowe materiały+poprawiony lighting.


Big training - meble

...63 modele

Kolejna scena z serii BT-m, modele są na miejscu, czas na materiały i tekstury.


Rig test

riggs

Tak wyglądają pierwsze kroki, które stawiam w przestrzeni 3d. Postęp gwarantowany.


Big training - meble

...pokój detektywa_final

Pracę kończę na tym etapie. Zdałem sobie sprawę, jak wiele rzeczy pominąłem na samym początku, co w końcowym efekcie ma wielkie znaczenie. Niestety nie udało mi się osiągnąć zadowalającego efektu i klimatu, jaki praca miała mieć. Nie oznacza to, że nie ma z tego korzyści. Wiele się nauczyłem podczas tego projektu i na pewno w przyszłości wiedzę tą wprowadzę w życie moich udoskonalających się renderów :) Full render po kliknięciu w zdjęcie obok.


Big training - meble

...pokój detektywa_update2

Update pracy. Czas na tekstury...


Big training - meble

...pokój detektywa_update

Update pracy.


Big training - meble

...pokój detektywa

Kolejne meble powstaną już razem z pomysłem wymodelowania pokoju detektywa.


Big training - meble

...80 modeli

Następna scena dokumentująca trening.


Big training - meble

...85 modeli

3 kolejne modele dorzucone do sceny.


Big training - meble

...88 modeli

Scena z kolejnymi modelami. Zastosowane GI, no cóż, pozostaje jeszcze wiele do życzenia, nie mówiąc już o teksturach. Rozpracowuję ogólną koncepcję lightinigu.