koncept na BT2
Test Joe - rig comando - na nim będę się uczył rigowania.
...92 modele
Render pokoju z wcześniej zrobionymi modelami, liczę jako 1 model. Niestety nie mam jeszcze możliwości wykorzystać do tych celów GI, ale już niedługo.
...93 modele
Akcesoria...
...93 modele
Łóżko, mało finezyjne, ale jest.
...94 modele
Kolejny do kolekcji, troche źle ustawiony i dużo cieni, ale doświadczenie jest.
...95 modeli
Bardziej solidna konstrukcja, szafka, półka? Cokolwiek, ważne, że przypomina takową.
...96 modeli
No taki cienki, siadać na nim nie za bardzo można, ale na wystawę... pewnie, miniaturka na łańcuszek i można się pobujać po mieście. Widoczny mały bug w siatce na oparciu.
...97 modeli
Mała poprawka do poprzedniego modelu.
...97 modeli
3 model. Czuję ssanie... ale jest 3 w nocy, niestety człowiek jest tak skonstruowany, że musi spać i jeść :D
...98 modeli
2 pierwsze modele, padło na krzesła, czuję, że będzie to niezła zabawa.
100 modeli
Czas rozpocząć wielki trening modelowania mebli. Skończy się on po wymodelowaniu 100 przedmiotów, które lubią sobie stać w pomieszczeniach i upiększać je bądź zagracać. Mam nadzieję, że 101 model spełni tą pierwszą funkcję.
trening
Pierwszy render wnętrza i łóżka.
trening
Pierwszy render i model sofy. Początkowo miała nieciekawy kolor, zmieniłem w photoshopie.
trening
Zabawa z metalami błyszczącymi jest dość wciągająca.
trening
Felga na wzór McLarena, ma pewne niedociągnięcia przy złączaniach "promieni?" (szprych???) cokolwiek. Następna w kolejce będzie opona, której jak do tej pory nie udało mi się zrobić porządnie.
update
Pierwsze próby nałożenia tekstur. No cóż, trening czyni mistrza. Może następnym razem :)
miała być mucha
Początkowy model owada, przypominającego muchę :D Latał nie będzie, za to ładnie stoi i w tej pozcji raczej pozostanie.
zabawa z trawą
Stary domek zainspirowany ciekawym tutorialem dotyczącym tworzenia trawy. Jeden z pierwszych projektów zrobionych całkowicie z głowy za jednym zamachem. Render dopracowany w photoshopie, korekta barwna i kontrast. Niestety na każdym renderze jest to samo tło, co w przyszłości mam zamiar dopracować :) Co do tekstur, to niestety nie przyłożyłem się za bardzo, chciałem tylko zobaczyć końcowy efekt w przybliżeniu.